jueves, 27 de diciembre de 2007

Feliz Navidad



Feliz navidad a todos, güi güichu a merry crisma.

Mare de Déu, quina feinada ens espera a tots!
Ja ho sé, ja ho sé, estem al nadal...festes, la iaia dient: menja una mica fill, que t'estàs quedant molt prim!. La mama que t'omple el plat una vegada i una altra. Els amics que només volen que vagis de festa i t'inflis a beure o a casa seva i t'inflis a beure o allà on sigui i t'inflis a beure.
Cada any, per aquesta data, m'en recordo que el cava em fa venir un mal de cap terrible però cada any m'oblido fins l'any vinent, en que em torna a passar.

Tot això per dir-vos que no us deixeu de mirar els llibres; qui encara no hagi començat que ho faci, de debó, que ho faci perque no sap el que s'ens ve al damunt!!!. Només es tracta de possar l'olécranon a l'escriptori i fer-lo servir.
Bah, res de pors, res de nervis, estudiarem una mica, practicarem molt -ja sabeu que m'ofereixo sempre de model per masoterapia- i treurem unes notes que ens cauran els collons al terra.

Chicas, qué suerte teneis!!!

Apa, fins aviat, petonets.

No hay comentarios: